woensdag 29 augustus 2012

Tachtig wat prachtig...!

Het is me vandaag gelukt om weer eens negen honden te fotograferen.
De teller staat nu op TACHTIG...!!!

Maar dit keer heb ik behoorlijk lang moeten zoeken. Zo lang dat ik het bijna ging opgeven. Moe van het wandelen en telkens dezelfde rondjes en dezelfde straatjes met dezelfde mensen. Ik kan echt zeggen dat ik elk straatje in Callosa smal, steil of doodlopend inmiddels op m'n duimpje ken. En ik heb leuke 'Hola vrienden' gemaakt met een aantal oude mannetjes op hun stoepje voor de deur en met de stratenveger. Vandaag was hij zo enthousiast dat hij me al van ver groette. Maar de hondjes liggen niet meer zo voor het oprapen. En kom nu ook vaker hondjes tegen die ik al heb gefotografeerd. Maar ik ben heel blij met de tachtig die ik nu heb verzamelt. En blijf het een leuk idee vinden dat het allemaal honden uit Callosa zijn. En je ziet op de foto zo mooi dat de eerste blik gevangen is.

Vanmorgen ook zo'n prachtige moment gevangen van Scoobie Doo in het park. Hij lag daar, los, lekker op een stok te kluiven. Zijn baasje was druk aan het sms'en en dat gaf mij ongemerkt de ruimte om mijn camera op zijn hond te richten. En plots was de hond gespitst en zag mij staan. Een geweldig gevoel als ik zo'n moment vast leg. Het is een te gekke foto geworden.

En morgen...? Op naar de honderd...

Geen opmerkingen: