maandag 20 augustus 2012

YoYo

Het moment waar ik zo naar uit kan zien na een warme dag, zee en strand is... mijn eigen samengestelde ijsje van YoYo...!

Bij deze heerlijke ijsshop pak je een fleurig gekleurd bakje je kunt kiezen uit rose, blauw of groen. Hierin tap je je eigen (zoveel je maar wil mmmh) ijs. Alle smaaksensaties zijn aanwezig. Is je bakje naar wens lekker VOL getapt dan loop je een stukje door. En dan sta je oog in oog met duizenlend en een dingen om je ijsje mee te verlekkeren. Denk maar aan alle soorten fruit, ananas, druifjes, kiwi's, aardbei. Dan de keuze in chocolaaaa wit, bruin, puur of met nootjes noem maar op. Heb je dat deel gehad loop je weer een klein stukje verder.... En daar worden je ogen gestreeld met alle soorten gekleurde of choco hagels, verschillende koekjes als waaiertjes en rolletjes, of stukjes knapperige amandel of walnoot, zalige kokos- of koekkruimels, roze of blauwe spekjes en mooi gekleurde zoete snoepjes. En als je wilt sluit je af met een doop van chocolade, aardbei of vanille saus, maar dat wordt mij iets te gek!

Mijn favoriet blijft toch yoghurt naturel. En als verrassing heb ik vandaag mint ook eens geprobeerd, super combi. Daarover strooi ik heerlijke krokante chocokoekjes met zalige kokos en koekruimels en knapperige stukjes amandel. Wat een zalige verkoeling...!

Geen opmerkingen: