zondag 12 augustus 2012

Atelier

Twee dagen achtereen in m'n atelier gewerkt, met inmiddels mijn geliefde vriend Ventilador. De dag zit erop, kwasten schoon en dopjes op de potjes. Ben met verschillende onderwerpen bezig geweest. Zo heb ik een aantal tekeningen van de huisjes van Cajosa, de wirwar van straatjes en de torens van Benidorm. En dan heb ik nog mijn dagelijkse momentje van even eenvoudige tekenen. Dit is een verzameling van vormsoorten met verschillende groottes. Zoals rondjes (de stenen op het strand) of verschillende rechthoekjes en vierkantjes (balkons) of schubben (dakpannen). Heerlijk om tussendoor even te doen. En erg leuk om een onderwerp te vinden die hiervoor goed te gebruiken is.

Maar waarheen leidt dit alles...?

...hm... ik denk voor morgen...
Eerst maar eens een welverdiend dagje strand. Ontspanning is erg belangrijk voor een goed creatief proces. Welterusten en tot morgen.

Geen opmerkingen: