donderdag 30 augustus 2012

Negenennegentig...!!!

YESSSS... Ik heb NEGENENNEGENTIG
honden gefotografeerd...!!! Het is me gewoon bijna gelukt. Ik sta echt helemaal versteld en heb twee keer goed geteld, het klopt gewoon.

Erg grappige is dat anderen ook worden besmet met het hondenvirus.
Joan wilde graag eens mee op hondenjacht. We waren vroeg opgestaan voor een net uit de oven gekomen, Magdalena bij het bakkertje om de hoek gekocht. Dit is een verrukkelijk zacht, zoete cake. Het ziet eruit als een muffin, maar is het zeker niet en veeeele malen lekkerder. Magdalena... zou het de naam zijn dat deze dag tot een goed einde zal worden volbracht?!

Gisteravond had ik een beetje m'n twijfels of ik het wel zou halen, maar nu nog eentje en dat gaat zeker lukken.
Het zou wel heel erg tof zijn als ik Jack dan zou kunnen pakken. Het is inmiddels een week geleden dat we elkaar voor het laatst zagen.

Geen opmerkingen: