vrijdag 3 augustus 2012

We zijn er

Vandaag de derde dag en we zijn er nu echt! Ik kan nu in alle rust ontspannen schrijven met af en toe een koel briesje. Vanmorgen mijn pakketje met al mijn spullen om te werken opgehaald bij het postkantoor. Ilego un paquete pare mi? M'n eerste goede zin Spaans jaja... Ben blij dat het pakket is aangekomen. Dat was het laatste wat nog moest komen om hier mijn eigen plek te maken. Heb gelijk het atelier fijn ingericht en nu is het hele huis voor mij alleen, heerlijk. 


Ik moet wel wennen aan de steile klim met spullen dat is echt ongeloofelijk. Als vlakkelandsvrouw hou ik er na een maand echt wel de mooiste kuiten aan over. Het is hier echt warm als ik nu in de lucht zou hangen dan viel er, net als in Nederland, behoorlijk wat druppels. De taal is best lastig wil het graag leren, want het is niets zo vervelend als je de ander niet begrijpt. Zo en dan nu de vraag; wat gaan we vandaag doen...? Ik denk dat ik maar eens een gezellig tentje opzoek om te lunchen, voordat alles weer sluit voor de siĆ«sta ;) 

Geen opmerkingen: