vrijdag 31 augustus 2012

Het is volbracht...!

Het is volbracht...!
HONDERD honden in Callosa...!!! Fantastisch dat het uiteindelijk is gelukt.

Vandaag het aller laatste hondje gefotografeerd. In mijn gebrekkig Spaans heb ik de vrouw uitgelegd wat ik aan het doen was. En haar gefeliciteerd dat haar hond nummer cien, honderd, was. Ik ben super trots op mezelf en blij dat het klaar is. En natuurlijk begonnen met een warme Magdalena mmmmmmh...

Zo en nu...
De maand zit erop. Alles staat gepakt beneden het huis en atelier zijn schoon. En schrijf nu het aller laatste stukje. Ik ben blij verrast dat er zoveel mensen mij hebben gevolgd de afgelopen maand. Erg leuk om te zien dat het niet alleen mensen uit Nederland waren maar ook uit o.a. Spanje, Duitsland en Rusland. Handig dat je deze blog kunt vertalen. Dank je wel voor jullie interesse en reacties.

Over twee uur vertrekt de bus naar Benidorm en dan door naar Alicante. Als het goed gaat dan vliegen we om 19.00 uur naar Amsterdam.
Dat wordt laat naar bed. Tegen 22.00 uur landen en nog zo'n kleine 3 uur rijden, maar dan eindelijk...

Dag zon, dag hondjes, dag Altelier E1, dag Callosa, hallo home sweet home...




Geen opmerkingen: